Nabór do Śląskiej Rady Seniorów
Do 10 września trwa nabór zgłoszeń do Śląskiej Rady Seniorów. Rada będzie składać się z 19 członków, wybranych przez Komisję Ekspercką na podstawie otrzymanych zgłoszeń.
Do zadań Śląskiej Rady Seniorów należy m.in. powadzenie działalności związanej z polityką senioralną, ale przede wszystkim identyfikowanie i sygnalizowanie istotnych kwestii związanych z sytuacją osób starszych w regionie, w tym włączanie się w działania na ich rzecz.
W naborze mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 18 rok życia, będące przedstawicielem osób starszych oraz przedstawicielem podmiotów działających na rzecz osób starszych, w szczególności przedstawicielem organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących uniwersytety trzeciego wieku, zamieszkują na terenie Województwa Śląskiego, nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.
Kandydaci zgłaszają się samodzielnie w przypadku przedstawicieli osób starszych albo są zgłaszani przez podmioty wskazane powyżej. Każdy podmiot może zgłosić tylko jednego kandydata.
Zgłoszenia kandydata można dokonać poprzez wypełnienie i podpisanie formularza. Można tego dokonać w formie papierowej w zaklejonej i opieczętowanej kopercie z dopiskiem „Nabór do Śląskiej Rady Seniorów”, którą należy złożyć w Kancelarii ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 w Katowicach. Kancelaria mieści się na parterze (pokój 164, czynna w dni powszednie w godzinach od 7.30 do 15.30).
Zgłoszenia można również dokonać za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres: ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, z dopiskiem „Nabór do Śląskiej Rady Seniorów”.
Zgłaszać można się także za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym; adres skrytki ePUAP: /UMWSL/skrytka
Szczegóły:
https://slaskie.pl/content/zostan-czlonkiem-slaskiej-rady-seniorow